dinsdag 16 juni 2009

De bovenste foto is een pioenroos, de onderste een klimroos met een vlieg. Ik heb een hele poos geprobeert om een hommel te fotograveren, maar die hadden niet veel rust in hun vleugeltjes vanmiddag.


Vanmiddag naar Urk geweest naar de fotowinkel, ik hoorde van iemand dat er een soort van voorzet lenzen zijn waardoor je extra zoom hebt. Bij http://www.cameranu.nl/ werden me extenders aangeraden, en ik kan nu van erg dichtbij fotograveren, de lens kan bijna tegen het object aan. Dit is toch wel erg leuk speelgoed.

2 opmerkingen:

  1. Van dat soort speelgoed hou ik ook! Wat een prachtige foto's heb je gemaakt, zo superscherp! Je layouts en kaarten in de vorige post zijn ook weer erg leuk. Ik heb gezien dat ik bij jou wel de foto's kan vergroten, zou dat komen omdat ik de foto's niet via Picasa upload? Of is er ook een manier om ze te kunnen vergroten als je ze gewoon van je computer upload...
    Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende foto's heb je gemaakt. Heel uniek met een vlieg erop.

    Groetjes,
    Renate

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...