maandag 6 juli 2009

Veel sneller dan verwacht is mijn travel journal voor de vakantie naar Scandinavië af.
Ik kreeg afgelopen zaterdag hevige buikpijn, zelfs zo dat ik naar de huisarts ben gegaan, deze stuurde me door naar het ziekenhuis op verdenking van een blindedarmontsteking. Vier artsen later lag ik op de OK voor een kijkoperatie. Wat bleek ik had een eisprong gehad en daarbij was bloed vrijgekomen dat in de buikwand voor fikse pijn zorgde. Zondag rond de middag mocht ik weer naar huis, ik moest goed verwend worden een paar dagen. En wat kan ik mezelf meer verwennen dan met heerlijk te scrappen.
Na de vakantie is hopelijk alles ingevuld en opgelukt met allerlei dingen en verhalen uit Scandinavië.








11 opmerkingen:

  1. Wat een leuk boekje is dat geworden Cora, hetzelfde papier heb ik ook gekocht voor de vakantie. Heel veel beterschap toegewenst,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het een schattig boekje cora! toevallig [ja echt!] heb ik ook net LYB besteld voor een travel journal :D
    En wat zul je geschrokken zijn van het weekend! Het is ook niet wat, nog nooit van gehoord trouwens..zo'n sterke eisprong en daarvan zo'n buikpijn. Hopelijk knap je snel op meid! Beterschap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk je travel journal.
    Ik heb net de foto's besteld die bij mijn travel journal in komen.
    Groetjes tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is 't leuk geworden! En inderdaad is het heel ontspannend om lekker te scrappen!
    Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf boekje, en lekker veel bladzijden:)
    Sterkte met opknappen, onderschat het niet.
    Liefs, Dithny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er al goed uit zeg. Heb het papier inmiddels ook aangeschaft, maar ik ga er na afloop van de vakantie een album van maken. Ga een travel album niet meer redden.
    Ik ben benieuwd hoe het er uit ziet als je alles erin hebt geplakt straks. Alvast een fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een pech toch het weekend, maar met als voordeel dat je travel journal nu wel af is! haha. Hij is er leuk geworden, ben benieuwd hoe die eruit ziet na je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is je traveljournal gaaf geworden zeg!!
    Ben benieuwd naar het eindresultaat straks!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Cora,
    heftig verhaal zeg over je buikpijn, gelukkig is het snel 'opgelost'. het journal ziet er nu al superleuk uit. Hele fijne vakntie toegewenst met het gezin in de camper....
    Ik las dat je al iemand had voor het huis, heel fijn, ik heb nog wel over je aanbod nagedacht maar we hebben toch iets andere plannen voor de drie weken dat we vrij zijn! Zie je vast na de vakantie snel weer, groetjes Lea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik hoop dat het weer beter gaat met je buik. wel lekker dat je je travel journal af kon maken. ik heb hem ook afgelopen weekend met hetzelfde papier gemaakt:). ik laat het pas la de vakantie zien aangezien ik hem zonder foto´s toch te kaal vind.
    die van jou is wel heel mooi geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog heel veel sterkte gewenst meis, je zult behoorlijk pijn gehad hebben. Doe rustig aan hoor, zo'n kijkoperatie is ook niet niks. Je traveljournal is gaaf zeg, handig ook, hoef je alleen nog maar foto's erbij te doen. Groetjes, Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...