zaterdag 5 september 2009

Dit is mijn eerste Hänglar Stänglar kaartje (het stempelafdrukje is ervan)Het heeft heel wat gezoek op het net gehad, gelukkig bieden forums uitkomst, er zijn altijd behulpzame meiden en dat is heel prettig. Van Rosalien kreeg ik dit afdrukje toegestuurd, dank je wel nogmaals, en ik heb er dit kaartje mee gemaakt.

Het schilderwerk binnen begint al ergens op te lijken, in de kamer is het geel al verdwenen en het heeft plaats gemaakt voor de eerste laag wittig. Het behang is geschuurd. Het heeft wel wat, kamperen in je eigen huis, gelukkig zijn de slaapkamers intact.

1 opmerking:

  1. Wat een mooie kaart Cora, en die tekst is heel leuk! Dat kamperen in je eigen huis kan ik me iets bij indenken. Bij ons is 7 jaar geleden de hele bovenverdieping eraf gehaald vergroot en vernieuwd...met zijn alle beneden slapenm vaders in de keuken op een klein bedje en mijn zus en ik in zijn kamer.....echt een puinzooi, maar het resultaat is het wel waard! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...