zondag 18 oktober 2009



Ik heb mijn allereerste award gekregen, hij komt van Lenet. Lenet bedankt hiervoor en voor al je reakties en ideeën , je bent een inspiratiebron.Maar er hoort iets bij de Award, vertel 10 dingen over jezelf.

1# Ik houd erg van rust reinheid en regelmaat, waarbij de reinheid wel volgens mijn maatstaven is.
2# Ik vind autorijden met muziek voluit en meezingen heerlijk (liefst alleen dan)
3# Dat we ruim 8 jaar geleden hebben gekozen om naar Friesland te gaan is nog steeds een van de beste keuzes ooit.
4# het mooiste geluid is de stilte die ik hoor op zomeravonden buiten in de tuin.
5# Al wordt ik 150 jaar mijn scrapspullen komen niet op.Ik ben niet alleen een scrapper,maar ook een hamsteraar
6# Ik weet precies waar iets ligt, ben ik het kwijt, dan vind ik (en de rest) geen rust voordat het boven water is.
7# Er staat altijd een gevulde pot pepermuntjes op/bij mijn werktafel.
8# mijn mooiste ervaring ooit was de geboorte van onze eerste zoon.
9# Ik wil heel graag oud worden met Marcel.
10# Ik ben een bevoorrecht en heel gelukkig mens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...