maandag 8 maart 2010

Gisteren een heel productief dagje gehad, eerst al het doosje gemaakt, en ik had daarvoor een oude lijn van Basic Grey gebruikt, en eigenlijk is dat zulk mooi papier dat ik er ook nog maar 2 layouts mee heb gemaakt. Tussendoor kwamen mijn schoonouders nog even langs. De kinders hebben me weer een berg blubberwas bezorgd van het voetballen in de tuin, het was heerlijk buiten, wel koud, maar met een heerlijk zonnetje. Lekker de lente komt eraan (hoop ik). De dagen worden weer langer en de kinderen zijn heerlijk buiten(en de wasmachine draait wel).

Deze winter was bij uitstek geschikt om mooie plaatjes te schieten, er zullen er ook wel meer op mijn blog volgen.


Eigenlijk is het wel leuk om is in oude schoenendozen te sneupen, je komt er altijd wel wat leuks in tegen, zoals deze foto`s, wat veranderd er veel in negen jaar !!!

Als je op de foto klikt wordt deze groter, en bedankt voor het langskomen.

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk he, de belofte van de lente.... Hier kijken we er ook reikhalsend naar uit! Je layouts zijn weer super, wie wat bewaard heeft wat he, wat een prachtig papier.
    Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende foto die bovenste en zo mooi passend bij het papier, en oude foto's zijn altijd een plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cora...wat een mooie lootjes hebt je gemaakt...is het een foto van jullie stulpje?
    dan woon je wel geweldig..... en leuk de oude foto, ze zijn beide er mooi hoor.

    groetjes Lilian

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...