maandag 27 september 2010



Ik kreeg deze award van Dora iemand met een creativiteit zo groot,maar vooral haar mens zijn spreekt me aan. Dora dankjewel.
Bij de award zit een opdacht, noem 3 dingen die je graag doet.
* Als eerste is dat toch samen zijn met mijn gezin, heerlijk met z`n allen in en om huis keutelen en het fijn hebben.
* Als tweede is scrappen iets wat ik heel graag doe, bezig zijn met papier , foto`s, kleur. En een pot pepermuntjes op tafel.
* Als derde is het lezen, of het nu op papier is of digitaal ik "vreet" boeken.

De dagen kunnen bij mij ook niet lang genoeg duren.

Ik mag deze Award doorgeven aan drie personen die voor mij iets toevoegen.
* Rieni haar foto`s zijn zo mooi.
* Jo zij maakt zulke mooie layouts
* Sam dank je wel voor het starten van de blogtrain ik doe zoveel leuks op daar.

Als je op de foto klikt wordt deze groter, en bedankt voor het langskomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...