woensdag 19 januari 2011

Ik heb maar weer eens een kaart/boekje gemaakt weer naar het idee van Tina. Ik heb papier van 7 gypsies gebruikt en het muziek papier heb ik van Marga gekregen. Het taartonderzetterhart is gespoten met glimmermist. Ik heb de lintjes afgewekt met een stukje papier, tegen het rafelen. Nu nog even bedenken wat ik erin ga doen, misschien wel kersenbonbons, want als je dat eet ga je zingen. Als ik iets in het boekgedeelte heb gestopt gaat er nog een stransparante sheet overheen. Een boodschap op de label en weer een kadootje klaar.







Als je op de foto klikt wordt deze groter, en bedankt voor het langskomen.

12 opmerkingen:

  1. Dit zijn nou de cadeautjes die je als scrapper graag wilt ontvangen, helaas ben ik de enige in onze familie dus ik geef ze allen maar. Maar zo mooi heb ik ze nog niet gemaakt hoor! dit is werkelijk fantastisch!!!

    Groetjes Marjolijn

    goed idee trouwens van die papierstikjes aan het eind van een lintje, ga ik onthouden!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is schitterend cora

    Hij staat ook al een tijdje op mijn to do lijstje en wil hem zeker nog 1 keer maken .

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo mooi gedaan dit weer, een schitterend geheel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is echt geweldig mooi Cora!! Schitterend!
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er geweldig uit Cora! Echt prachtig!
    Zoiets is toch onwijs leuk om te krijgen!

    Ik heb hem ook op mijn to-do-list staan... maar daar staat eigenlijk nog heeeel veel op!

    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel erg mooi kaartje! En de binnenkant is ook echt wonderschoon.
    Groetjes Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ohhhhhhhhhhh cora wat een plaatje!! helemaal super ...t boekje tpapier en de tilda ....prachtig gemaakt ,prachtig bij elkaar gecombineerd!! top meid!!
    liefs raffa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik had het al op het forum laten weten:maar wat is het een beauty!!!
    Groetjes, Irm

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er weer goed uit zeg!!!! Helemaal leuk!!
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind hem weer schitterend.

    groetjes Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat is dit mooi Cora.
    Gewoon een prachtig geheel.
    Alles past zo mooi bij elkaar.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...