donderdag 8 september 2011

Ik heb het af mijn haberdashery. Het is een configurationbox van Tim Holtz, die heb ik beplakt met papier van 7Gypsies, de conservatory lijn. En toen gevuld met her en der vezamelde frutsels uit mijn naaidoos, en goed gevonden spulletjes in de loop der tijd.
Ik ben bijv heel erg in mijn sas met de monogrammen bijna rechtsonder. Kortgeleden heb ik nog klantklos klosjes via marktplaats op de kop getikt, die liggen bovenop(ik ga niet leren kantklossen, dat lijkt me te ingewikkeld).
Dit is toch wel heel leuk om te maken en om er dan zo`n verzameling in te stoppen.

Dit is het in het geheel....

En wat detailfoto`s....




Als je op de foto klikt wordt deze groter, en bedankt voor het langskomen.

7 opmerkingen:

  1. oooh wat is ie mooi en wat een leuke spulletjes heb je erin gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowwww Cora, hier mag je met recht trots op zijn, het ziet er helemaal supersss uit!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. helemaal GEWELDIG!!!! die monogrammen zijn zeker heeel mooi..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt supergaaf gedaan.Ik moet die van mij nog steeds afmaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hardstikke mooi, Cora! Prachtige spulletjes heb je verzameld. Dit verdient wel een heel mooi plekje in huis!
    Groetjes Manja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow Cora....dit is zo enorm gaaf, mooi en helemaal super, wat een geweldige spullen zitten erin!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...