vrijdag 14 oktober 2011

Corinne heeft iets leuks bedacht en uitgewerkt op het Royal lemon Forum de royallympics. Ze zet opdrachten op het forum en die mogen wij dan uitwerken. We strijden om de eeuwige roem.
Hier zijn 2 opdrachten die ik klaar heb.

De eerste:
1. Kleur
Omdat het toch de maand van pink ribbon is wilde ik beginnen met de kleur roze.
De foto is wat beroerd maar het papier is van maja design en is echt wel roze



De tweede die ik af heb:
4.Op dit moment is tim holtz helemaal in en hot. Dus vandaar mijn opdracht gebruik een product van hem, al je het in de vorm van een techniek doet beschrijf de techniek en laat weten welke producten je hier voor gebruikt hebt.

Ik heb de producten die ik gebruikt heb op de foto erbij gezet.
Ik heb zitten stempelen, embossen en "poetsen".
Ik heb een boekje gemaakt , chipboard bekleed met stof, daar over de stempelafdruk van de bookcover en de binnenkant bekleed met kraft resist papier van Tim Holtz



Als je op de foto klikt wordt deze groter, en bedankt voor het langskomen.

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...