dinsdag 27 november 2012

en dit is nummer 30

De post was erg laat vandaag maar gelukkig had die wel mijn nieuwe stempelset (Christmas blueprint van Stampers Anonymous) bij zich, en ik heb er vanavond meteen een tag mee gemaakt. Vrij simpel eigenl;ijk stempel op de tag, embossen, daarna de tag gepoetst met distress inkt, border erop en met puffy embossing gedaan (lijkt het net echt), blaadjes en belletjes en een lintje, tekststempel van PTI erop en zo rond een half uurtje werk aan gehad.
 
 
Als je op de foto klikt wordt deze groter, en bedankt voor het langskomen.

9 opmerkingen:

  1. Erg leuke tag, ik krijg al helemaal de kerstkriebels zo haha.

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super, Cora, 't wachten waard, niet ? Ik vind die stempel van Peace, love & joy ook heel mooi, past er perfect bij.
    Liefs,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh dit is mooi zeg!! Dit wil ik ook maken, ik hik al een poosje tegen het maken van kerstkaarten aan - de inspiratie wil maar niet komen!, maar als ik dit zie! Dit is leuk en snel te maken.
    mag ik vragen waar de deze set hebt gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cora bedankt voor de linkt, ik kon het niet laten, heb 'm ook besteld!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel erg mooi die tag, zal mijn adres geven ;-)
    de blueprint stempels zijn toch wel mooi eigenlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke tag !
    Heel leuke stempel.
    Groetjes,
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook deze tag vind ik heel erg mooi! Jij bent lekker op dreef zeg:)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...