zondag 24 maart 2013

Op een mooie zomerdag

was het zo lekker warm , te warm eigenlijk voor slootje springen, maar niet te warm voor slootje lopen. Tenminste dat vonden de jongens. En na enige aandrang ging Jikke ook te water (eigenlijk vond ze dat ze erin geduwd werd). Nadat ze er allemaal uit waren heeft de douche overuren gedraaid.
 
 
papier Prima Marketing de printery lijn, time flies is een van de zelfgemaakte dominostenen van vorige week.
Als je op de foto klikt wordt deze groter, en bedankt voor het langskomen.

5 opmerkingen:

  1. Volgens mij heeft Jikke het ook maar zwaar te verduren met die grote broers, petje af hoor, dat ze zich niet laat kennen!!! Wat is het weer een super mooi geheel!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dat mooi zeg super gedaan!!!!

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig Cora! Stoere meid trouwens die Jikke ;)
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een prachtig lootje! ( had ik op sketchy sunday ook al gezegd... )
    En ik wil je even heel heel hartelijke bedanken voor je lieve warme berichtje op mijn blog! Dat doet een mens goed...
    Liefs,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie LO. Zag hem al op SA, maar kom hier toch ook nog even piepen.
    Ik vind dat het drukke van de LO weerspiegelt wat er daar allemaal in die sloot zat en hoe Jikke zich druk moet verweren tegen haar broers.
    Schitterend, die dynamiek.
    Liefs,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...