zondag 31 maart 2013

Romantische tag

Heerlijk rustig in huis ideaal om even aan de knutsel te gaan. Ik kreeg van de week de mini stempel van de naaimachine binnen die ik via marktplaats had besteld en die past mooi bij mijn handwerkgerommel van de laatste tijd.  Het kant van tante Ria en de klosjes omwikkeld met DMC garen, wat stanzen en stempels van Tim Holtz en een paar kraaltjes en ik heb weer wat moois gefabriceerd.
Als je op de foto klikt wordt deze groter, en bedankt voor het langskomen.

4 opmerkingen:

  1. Wauw echt wel romantisch, super geheel Cora!!!

    Fijne Paasdagen!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk he rust in huis en dan aan de klus ! Tis weer een beauty geworden Cora !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige romantische tag! Ik heb eens rondgeneusd op je blog, je maakt echt hele mooie dingen. Super! Ik ben dan ook volger geworden van je blog. Ik zou het leuk vinden als je ook mijn volger wordt... :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...