zondag 12 mei 2013

van alles wat

 
 
 
Layout van Joost, hij wil eigenlijk niet meer zo graag op de foto door zijn moeder, maar ik doe het toch want stiekem hoop ik toch dat hij het later als hij nog groter is het wel leuk vind om te zien hoe hij er in de voorgaande jaren eruit zag. Deze foto is van zomer 2012

 
Kaartje met magnolia afdrukje, bij Tinie zag ik al een poosje de gave embossingpoeders van stampendous, maar kon ze online niet vinden. Gelukkig had ze een adres voor me en wat een gaaf spul is dat zeg.


De appelboom in volle bloesem, nu maar hopen dat de jongens de bloesem er niet volledig uitschoppen met voetballen, want dan heb ik een hoop lekkere appeltaart en appelmoes aan het eind van de zomer.

Als je op de foto klikt wordt deze groter, en bedankt voor het langskomen.

2 opmerkingen:

  1. Mooie lo, die blik in z'n ogen zegt genoeg!!
    Ook een leuk magnolia kaartje....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat er allemaal gaaf uit, Cora. Erg leuk lootje en wat een mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...